OUR JOURNEY

Daisypath Anniversary tickers

SETIAP SAAT BERSAMA ADALAH KEAJAIBAN

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 28, 2010

Cuti di Johor..

salam sume..really excited to tell u guys all bout my holiday trip to Johor..tapi x sempat la nk update sebab kejar dateline keje..

so arini aku nk story le..

25 Feb 2010
pagi aku keje lagi..mlm jam 8mlm kami naik bas kat stesen bas langgar,KB.. kali ni pegi johor ngan bas la sebab kaki abe sakit..bengkak2 n jalan pun x bape ok..ehehehe..xsampai 1/2jam lam bas abe aku cam dulu2 jgk..terus lelap..tinggal aku je layan perasaan tah kul bape lelap..

26 Feb 2010
kami sampai di Yong Peng kul 6.30 pagi utk solat Subuh n lam kul8pagi sampai kat stesen bas Larkin,JB.. keje mencari hotel sangatle thrilling..hotel kat Danga Bay penuh lak..hotel yg dekat ngan tempat abe aku nk pegi wat keje die (well..jalan2 pun still pg wat keje..uhuhu) tapi aku pelik tul..sefemes2 DB ni,ade 1 je hotel kat area tu..aish..ke pakcik driver teksi tu yg x kenal hotel lain?? ops..ade 1 lagi hotel M Suite..tp agak mahal le sket..so kami decide nk stay kat Larkin aje..

aktiviti merayau kami teruskan lepas rehat jap..lam kul 12lebih kami ke bandar JB..lepak kat City Square (org JB panggil CS) dekat depan jabatan imegrisen..tmpt org kua masuk singapore.. pastu kami ke Danga Bay.. ni la pictures kami yg sempat amik..


malamnye,McNik Mas mai amik kami..die ngan K.Win bawak ke dataran,dekat ngan Selat Tebrau (if im not mistaken..) pegi makan kat sane..ehehhe best sebab dapat borak2 ngan McNik n K.Win sampai lupe ade abe kat sebelah dah habiskan makanan die..ehhehe seb baik ade suami yg memahami..

~eeh..aku baru perasan beg aku hampir same ngan baju mcNik!! ehehe..~

27 Feb 2010
pagi ni dah kene naik bas balik..uhuhu kejap aje kan..bas kami kul 9pagi.. Bas ni McNik dah pesan perjalannnye sampai cecah 14jam!! aiya..camne ni.. ingatkan die gurau,rupenye..memang 14jam!! naik kematu bontot aku tau..seb baik la bas ni x sejuk sangat (mebi sbb pagi kot) kalo x,tatau la..

kami asik berenti kat banyak stesen..Kota Tinggi, Mersing,Rompin,Kuantan,Kemaman,Pasir Puteh n Kota Bharu..ni antara pictures sepanjang perjalanan..nampak sangt aku dh boring..hahaha

and..depan kami ade sorang ibu n anak die..abe aku asik main ngan budak tu..emm..tersentuh gak le hati aku..die memang sukekan budak..x ape la,nanti kalo Allah nk kasik anak,sape tau kan..tah2 kembar!! hahaha..optimis beb..

perjlnan balik ke KB kami berakhir pada kul 11mlm..drive sampai umah lam kul 12mlm jgk..adoi soooo letih woo..esok kene keje dah sebab nk kejar dateline!!

No comments: