OUR JOURNEY

Daisypath Anniversary tickers

SETIAP SAAT BERSAMA ADALAH KEAJAIBAN

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 16, 2010

Gong Xi Faa Chaii..part 2

14 Feb
Valentine's day ke? uhuhu..sorry,kami x sambut.. today is Nawal's wedding day..ehheh semalam aku dah call die wish for her wedding..haa dah mule takut dh die..sempat last minit soping lak tu..

malam aku+hubby+keluarga die..ma,ayah,jah+adik dinner at New Horizon Garden KB..makanan die best + affordable..dah lama pak mertua aku ni nk makan kat situ so kami bawakla die mkn + everyone was having so much fun..trus lupe 1/2jam carik parking mlm tu..sesak gile jalan sbb sume pun mcm pusu2 kua dari umah masing2..

15 Feb
emm..arini keje kat opis abe aku..tolong2 la die skali skala..tp kebanyakkannye aku duk melayan vid ARASHI..yg aku pinjam dr budak praktikal kat opis aku ni..hahah best gak duk layan vsARASHI..sampai tergelak2 aku..

petangnye kami (aku+abe) +ma mertua aku+adik ipar aku..kami pg kenduri lagi.. kali ni kenduri buat kat dewan (katanye..rupenye mkn kat luar dewan!!) n ms nk balik..emm..aku nmpk cermin blakang kete kami kene pecah ngan mebi batu kot..habis retak..seb baik tinted so xpecah terus..if not mmg balik xyah pasang ekon la sbb ade ekon semulajadi!!

arini..
mai keje td gua naik motor beb!! hahaha..lame gile x naik moto.. ngan baju kurung baru tu..kain lak jenis sempit sket..aiya.. tp xpela,kene la tahan dugaan kan skali skala..again,teringat lagi kenangan ms kapel dulu2..ehhehe so suiiit la..tp skang leh peluk2 la sbb already married kan!!

psst to abe: pegila byr zakat tuh cepat2,mesti ade sbb Allah buat cermin kete pecah n kene kuarkan duit lak ganti cermin tu..kire peringatan la kan..

No comments: