OUR JOURNEY

Daisypath Anniversary tickers

SETIAP SAAT BERSAMA ADALAH KEAJAIBAN

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 8, 2010

rambut..rambut..

RAMBUT LURUS (jangan lurus bendul dah le)
-bijak,seorang yg happy, bergaya, cemburu dan pandai dalam menguruskan sesuatu tanpa pertolongan

RAMBUT KERINTING TEBAL (ala2 meggi cap mawi)
-kurang bijak, degil, cemburu kuat, romantik, banyak pergaulan dan susah dalam menyelesaikan masalah diri serta tidak suka termenung

RAMBUT KERINTING NEGRO (bahak..bahak..no komen)
-bijak, ego, cemburu buta, romantik, memilih dan mudah mengamuk bila susah hendak menyelesaikan masalah

RAMBUT IKAL MAYANG (baget cam lam cite mayang mengurai tu..rambut leh wat tangga)
-bijak, berfikir sebelum melakukan sesuatu, berfikiran terbuka, banyak pergaulan dan mudah memaafkan seseorang dengan kesilapan lalu

RAMBUT HALUS/LEMBUT (rambut jenis ala2 manje)
-bijak sangat, memilih, pemaaf, manja, tegas dan cepat melakukan pekerjaan dengan bersungguh-sungguh

RAMBUT SIKIT (nk cakap botak kesian lak kan,tp hampir2 la)
-bijak, sentiasa berfikiran negatif pada seseorang, ego dan pandai membuka perniagaan walaupun kecil

RAMBUT PERANG (ni bukan yg jenis air kat umah ade karat ok)
-kurang bijak, berfikiran terbuka, pemaaf, sosial dan bijak lari daripada masalah

so,ape jua jenis rambut anda x kesah le sebenor nye pun kan sebab sume tu kite leh ubah ke arah kebaikan..cheewah..kok ye pun kat situ tulis "bijak" or "bijak sangat" jangan le pecaye sgt ngan sume tu..itu kajian semata2 n ade yg lari jauh dari sifat+sikap kt sebenar..yg penting bagi aku..KERJASAMA.. eh bukan,yg penting diri kt sendiri yg mencorakkan apa yg kite mahu..

ok kawan2..renung2kan + slamat beramal..

3 comments:

Za's said...

hehe...macam kena jer...

FLS said...

eheheh jangan p ubah rambut hang jadi kerinting negro laks..

S.N.Hazlina said...

Aku lak cam half-half la..ade yg kena, ade yg tak, hehe..