OUR JOURNEY

Daisypath Anniversary tickers

SETIAP SAAT BERSAMA ADALAH KEAJAIBAN

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 6, 2011

Pindah umah..

pada sesape yang tatau..ini pengalaman pertama aku pindah umah!! sejak umo aku setahun, aku duk kat umah dalam rhu (umah ma abah aku) smpaila umah tu 'diruntuhkan' masa aku umo 17tahun sbb duduk umah blakang (umah baru buat).. masa tu x rasa pun cam pindah umah,sbb alahai..selangkah je pun..

kali ni, aku betul2 pindah umah!! hehehe..bunyi cam childish sket kan sbb aku x penah tinggalkan mama aku tu..tapi biasela,lumrah hidup..so,aku pindah jugak.. aku stat masuk umah sewa baru kat Kg Kutan pada 3 March 2011,baru tido 3mlm kat umah tu.. kali ni aku baru dapat rasa hidup berfamili dengan hanya kami berdua je..yela,sementara tunggu kehadiran orang 'ketiga' ni,kami dudukla berdua dulu kan..heheheh

rasenye aku nk berpantang kat umah sewa aje,tp aku lum decide lagi..buat masa skang ni,tiap2 malam aku kene ikut abe aku kua keje malam die..sbb takut tinggalkan aku sorang2 dlm usia kandungan aku ni dah masuk 35 minggu (today), bahayala kalo aku duk sorang2..dah la aku ni bukan leh duk diam..ade je keje aku nk buat..

so,u guys doakan aku selamat menjalani kehidupan baru kat umah baru ni ye..walaupun serba sederhana,tp bagi aku dah melengkapi idup aku sebagai insan bergelar isteri dan bakal ibu!! cheewah...ehhehee

note: tengok website ceq mas ni..ade speech menarik dari  Mr Cola Cola & Group of animal U r

3 comments:

Za's said...

TAHNIAHHHH!! EH..EH..MACAM DAH BERSALIN PLAK...BAPE MINGGU EK SUME SKALI?

Shahira Elani Mat Daud said...

ehheeh aku silap taip tuh,bukan 34 minggu tp 35 minggu,aku dah betulkan.. kalo 36 minggu tu 9bulan,so kalo bb klua dah bleh survive la kalo 36 minggu..so aku takutla ni..waaaaaaaaaaaaa

emm menjawab soklan ko tadi,sume skali kalo ikut due date = 40 minggu (10 bulan)

ceq mas said...

tok sabar nk g umoh baru