OUR JOURNEY

Daisypath Anniversary tickers

SETIAP SAAT BERSAMA ADALAH KEAJAIBAN

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 14, 2011

36 minggu (gigil..gigil)


HAI.. aku dah masuk 36 minggu ni..bile2 masa aje boleh deliver sbb baby dah masuk mature phase.. 12hb aritu pegi jumpe doktor (mebi utk last before deliver) berat aku naik lagi sekilo..hehehhe total sume berat aku naik time preggy ni sebanyak 11kg, beb!! Skang berat aku dah 65kg,lebih 20kg dari berat unggul aku..waaaaaaaaa pantang ni aku nk pantang betul2,nk turunkan berat aku sehingga 50kg je..kalo 45kg tu ringan aje,50kg okla tu..hehehe..

Aku doakan sangat pada Allah swt supaya aku dapat lahirkan baby dengan selamat + disamping suami aku,sbb dialah kekuatan aku..selain Allah swt tentunya..

~So,kalo after this aku x update blog tu,korang paham2 la kan,.sbb aku dalam pantang la tu..TATA~ 

No comments: