OUR JOURNEY

Daisypath Anniversary tickers

SETIAP SAAT BERSAMA ADALAH KEAJAIBAN

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 23, 2010

Bestday..

hiii sume..arini (walaupun sabtu) bestday abe ku aka suami tersayang.. aku bersyukur sgt dapat suami yg lengkap bagi aku utk bimbing aku lam idup ni..insyaAllah aku harap apa yg kami bina ni dapat kekal hingga akhir hayat..

semalam aku wat facial!! eheheh sooo excited sbb dah setahun lebih aku x pamper kan muka aku ni..even ms aku before kawen pun konon2 nk wat facial la kan nk bagi muke cantek..tp haram..xde mase nk kejar bende2 lain..last2 ms mekap tu je la mak andam tu buat.. tapi semalam aku stay umah akak aku (bukan gaduh ngan laki ok..abe aku outstesen..) then die offer wat facial product elken..emm best jgk product tu..tapi mahal la kalo aku nk gune tiap hari..so xpela aku amalkan facial jela every month..ehhehe best bile abe balik pg tadi + puji muke aku nmpk berseri..hahaha ops..gelak ayu sket!!

P/S: aku baru sedar yg aku dah kurang amik gmbr banding ngan ms blaja2 dulu..uhuhu n i hate tat fact!! nk kumpul duit beli vid cam laa..

No comments: