OUR JOURNEY

Daisypath Anniversary tickers

SETIAP SAAT BERSAMA ADALAH KEAJAIBAN

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 21, 2011

Cabaran 2: 10 things I love..

1) My Self
       ofcos la aku suke diri aku sendiri kan.. kite kene sayang diri sendiri sebelum leh sayang orang lain..tapi ini x bermakna sayang aku melebihi sayang aku pada Penciptaku, Allah Maha Besar..
 
2) Great family
       aku sayang famili aku..fullstop. xde reason utk sayangi they alls ni..
 
3) Husband & Saif
       aku cinta pada suami aku- Fauzi Bin Yahya si jejaka yg membuka pintu hati aku stelah cinta pertama aku x kesampaian..wahahahha (cinta monyet ke?) dan skang ni cinta kedua aku adalah pada si jantung hati, Mohd Saifullah Adli..
 
4) My Frens
       love all my frens..yg mane sakitkan hati aku pun aku tetap sayang kan kamu.. mesti ade sebab sape2 yg buat aku sakit hati or dendam nga aku tu kan..itu menjadikan aku lebih kenal erti persahabatan..
 
5) No 9
       ha,ni ramai yg tahu aku suke no 9..member2 ramai yg tahu sbb so obvious aku suke no 9...hehehe alkisahnye sebab kami stat kapel pada 9 Sept 1999 aka 090999..emm..dah 12tahun dah kenal suami aku rupenye..heheh
 
6) Chocolates
       aku suke chocolate!! kalo aku tengah tensen ke,or even happy skalipun aku suke mkn chocolate!!
 
7) Detective Conan
       koleksi komik detective conan ni aku mule2 saje je try bace..skali minat la plaks..sbb aku suke siri penyiasatan kan..skali beli mesti beli 5bijik..hahahha skaang dah slow sket..sejak ada anak ni,jarang2 leh pegi beli komik..lagipun kedai buku PSI tu jarang lak nk order komik ni..adui kalo la aku duk kat KL,leh g lepak kat MPH dah ni.. koleksi aku baru ada 66episod...uhuhu
 
8) Harry Potter
       ok,aku ni lambat sket minat kat HP ni..bile buku die dah ade 6buah baru aku stat bace..aahhaha org len dah khatam byk kali kot..aku bace buku koleksi akak aku punye..bukan aku kedekut,tp aku nk tgu buku ke 7 ni..baru nk beli 1box utk koleksi 7buah buku..skali lagi kalo MPH dekat,mesti dah lame aku beli..hahha
 
9) CSI
       siri CSI ni dah lame aku ikut..sejak umah ade astro lah..sbbnye aku suke siri2 penyiasatan or homosid gitu..mencabar minda la katakan..dlm byk2 tuh yg paling hebat ofkosla si koroner..sbb kene cek mayat..
 
10) JOZAN
        best2..aku suke JOZAN..patutnye depa dah menang dr Raja Lawak 1st lagi,tp xde jodoh nk dpt piala johan.. tapi bile masuk Maha Raja Lawak pun still xmenang,memang aku rase ralat gilee..memang xpatutla.. ape2 pun aku suke JOZAN!!

Sila lihat juga----> 10 things about me

No comments: