OUR JOURNEY

Daisypath Anniversary tickers

SETIAP SAAT BERSAMA ADALAH KEAJAIBAN

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 11, 2011

Ade Aku Kesah?

Haii..kami sekeluarga dgn member2 abe aku adelah dlm 4buah kete sumenye bergerak ke air terjun yg xpenah lagi aku pegi..katenye air terjun ni xramai lg org tahu..Air Terjun Mengaji namenye..**wat a name**

so sebagai Mama yg prihatin,aku x tinggalkan Saif..hhahaha..even org kate xleh bwk g jalan lg lepas pantang sbb baby leh tgk macam2..tp..ADE AKU KESAH?? Aku dah buat 'preparation' la yg patut dgn bacaan2 utk melindungi Saif dr benda2 halus ni..Alhamdulillah..xde insiden yg mensadiskan berlaku..








aku? uhuhu tengok aje la air terjun tuh..cume sempat pegi selam kaki aje..tu pun kejap aje..uhuhuh xpe,tunggu Saif umo setahun ke, baru le best pegi mandi air terjun..hahaaha (gelak penjahat yg frust)




No comments: