OUR JOURNEY

Daisypath Anniversary tickers

SETIAP SAAT BERSAMA ADALAH KEAJAIBAN

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 19, 2011

Student life..

Hai all...

Setelah sekian lame aku biarkan blog berhabuk, mlm ni aku luangkan sket masa utk story mori kat u alls sume perkembangan idup aku..

As u all know,aku skang aku dah bergelar student again!! aku amik as an online learner, maknanye aku x pegi kelas langsung, sumenye gune online..notes amik online,assignment,hantar assignment sume online..cume modul je pegi amik kat OUM..ehehhe

Ni aku baru lepas exam paper Curriculum Development.. agak stress jgk la aku menjalani idup as a part time student and also employee of company.. kene fokus keje lagi sbb aku baru je masuk keje kat Adventa Berhad..plus,aku kene bahagi masa dengan famili lagi..

Tapi syukur alhamdulillah..aku ada suami yg sangat memahami..ada 5 sem lagi,insyaAllah semuanya akan habis..dan aku boleh la digelar Dr Shahira..AMINNNNN..

Let's take a look at this randomly selected piccas below..

                                         ~lembu yang bakal dikorban utk akikah Saif~


                                                       ~Die dah start dahhh..~
                                                     ~Pagi Hari Raya Aidiladha 2011~




                      ~Alahai anak Mama pakai serban, terus Abah die pegi amik kopiah..ahhaa~

                                         ~Majlis Resepsi abe Ceq Mas pd 26 Nov 2011.~


 

No comments: