OUR JOURNEY

Daisypath Anniversary tickers

SETIAP SAAT BERSAMA ADALAH KEAJAIBAN

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 22, 2011

Esok Bufday Suamiku..

Esok 23 Jan 2011 cukup le umo suamiku 30tahun..ehhehe dah angka 3 kat depan dah.. Menjelang umo 30tahun ni die baru dapat timang anak yg bakal lahir x lama lagi ni..

Sejak 12 tahun aku kenal abe aku ni, die masih macam dulu lagi..yang berubahnye sume ke arah kebaikan.. sume manusia ade kelemahan,tp aku yakin dia diciptakan untuk aku sebagai pembimbing aku tiap kali aku sesat.. tiap kali aku sedih.. tiap kali aku kecewa.. dia sentiasa ada di sisi.. Sejak 12 tahun itu jg la die buat aku seolah-olah bidadari bagi die..ehhehe..

Terlalu banyak kenangan kami cipta bersama..dari kapel,tunang sampai la kawen..hingga skang ni dah nk tuka status sebagai MAMA dan ABAH.. Tiada galang gantinye kenangan kami dan apa yg kami ciptakan bersama ini merupakan KENANGAN TERINDAH YANG PERNAH AKU MILIKI..

Kawan2 yang kenal aku sebelum aku kenal suami aku ni mesti tau perjalanan kisah kami..cume aku jarang kongsikan kenangan pahit..tiap perhubungan mesti ade kenangan suke dan duka.. yang sedih dan pahit tu biarlah kami berdua aje yang simpan n tanam dlm memori idup ini..

Sayang,
"Semoga hubungan kita kekal hingga ke akhir hayat.. Halalkan makan minum ayang selame ni n maafkan tindak tanduk ayang yang kurang menyenangkan sepanjang 12 tahun kite kenal ni.. terlalu banyak kesilapan ayang dan pengajaran yang sayang berikan untuk ayang, hingga x terbalas kiranya ilmu sayang tu, tolong halalkan semuanya ye.. Selamat Hari Lahir Ke 30..Love u.."


No comments: